zůstaň nad vlivem

Nezisková kampaň pro teenagery, která říká: buď sám sebou!

Zůstaň nad vlivem, říká mladým preventivní kampaň Asociace nestátních organizací. V čem je tato kampaň jiná než ostatní projekty o závislostech? Nejde cestou zastrašování, ale pozitivní motivace, peer přístupu a informovanosti.

POVEDLO SE

V rámci kampaně neustále hledáme způsoby, jak přiblížit složité téma velmi mladému publiku: pro loňský ročník jsme například využili virální animovaná videa s motivem antihrdinů z dílny video kouzelníka Michala Orsavy.

Se zanedbatelným rozpočtem na reklamu jsme v roce 2019 na sociálních sítích oslovili 195 570 unikátních uživatelů, 4-krát více než rok předtím.

O závislostech trochu jinak

Cestu, jak být nad vlivem, hledáme spolu s dalšími organizacemi a teenagery od roku 2018. Komunikujeme s nimi na Facebooku a Instagramu, kde jsme navázali na práci agentury Bílý Medvěd a vybudovali komunitu téměř 2 000 fanoušků.

Pro Asociaci nestátních organizací jsme aktualizovali web, na kterém návštěvníci najdou spoustu užitečných informací: od rad ambasadorů a příběhů ze života až po informace o rizicích užívání drog nebo mapu středisek pomoci.

“Kampaň Zůstaň nad vlivem chce pomoci mladým uvědomit si své postoje k závislostem. Chceme, aby mladí nad těmito věcmi přemýšleli, a hlavně aby si uvědomovali, že jejich postoj k závislostem je často věc jejich volby. Je tu vždy někdo nebo něco, co mi může pomoci. Kampaň to ukazuje prostřednictvím různých životních příběhů.“

— Helena Rampachová, předsedkyně
Asociace nestátních organizací

Chcete o sobě dát vědět
jako zůstaň nad vlivem?

Copyright 2016-2020 InsightCom.