VIRTUPLEX

Vývojová kancelář na virtuální realitu s největší komerčně využitelnou halou pro VR na světě.

Virtuplex je místem, kde se zhmotňují sny a virtuální realita se stává skutečností. Hala o rozloze 600 m2 umožňuje pohyb až sedmi osob současně a budovy v ní díky virtuální realitě stojí ještě před tím, než fyzicky vzniknou. Potenciální zákazníci z oblasti developmentu či real estate mají tak možnost projít se objektem ještě ve fázi architektonického návrhu a provést potřebné úpravy, díky kterým ve finále ušetří nemalé finanční prostředky.

Služeb Virtuplexu už vyžila například developerské společnosti Amádeus Real, Penta Real Estate nebo Daramis. Své budoucí pobočky si ve virtuální realitě prošel také Vodafone, T-Mobile a Česká spořitelna. Jako revoluční hodnotí možnosti virtuální reality i přední čeští architekti, mezi nimi například Jakub Cigler nebo Eva Jiřičná.

POVEDLO SE

I přesto, že virtuální realita je téma určené pro specifickou cílovou skupinu čtenářů, podařilo se nám dostat Virtuplex do mainstreamových médií i na stránky odborných architektonických magazínů. Poutavou reportáž ze zážitku ve virtuální realitě zveřejnil na svých webových stránkách Forbes, Aktualne, Estav nebo Czechcrunch.

Zájem u novinářl vzbudila tisková konference u příležitosti Všeobecné světové výstavy EXPO 2020, pro kterou převedl Virtuplex český národní pavilon do virtuální reality. O tématu informovala Česká televize nebo například ČTK. 

Největší mediální ohlas získala tisková konference, která se ve Virtuplexu uskutečnila při oficiálním zahájení dalšího ročníku vesmírného festivalu Czech Space Week. Na tiskovou konferenci se nám podařilo dostat 19 novinářů a 3 televizní štáby. O samotné akci vyšlo celkem 60 článků. Informoval o ni například Forbes, CzechCrunch i významná zahraniční média. Mezi nimi například jeden z nejlepších design magazínů na světě Designboom.

Práce ve virtuální realitě už není budoucností

Zatímco ostatní o využití virtuální reality v praxi mnohdy jenom mluví, ve Virtuplexu v ní zákazníci skutečně pracují. V Insightu se staráme se o to, aby příběhy, které se v této hale na virtuální realitu napíšou, zaujaly i novináře.

Budujeme brand značky pomocí PR i sociálních sítí. Píšeme tiskové zprávy, pořádáme tiskové konference, tvoříme publikační plány a klientovi jsme k dispozici na pravidelných týdenních callech. 

ROČNÍK 2021 V ČÍSLECH

200

článků v médiích

3

články v magazínu forbes

700

novinářů v databázi

6

hlavních témat

„Na práci s Insigtem oceňuji zkušenosti všech členů agenturního týmu. A to nejen z oblasti PR, kde těžíme z dlouholetých kontaktů a vazeb agentury, ale i v oblasti řízení komunikace na sociálních sítích, kde jsou lidé s otevřenou myslí a elánem posouvat naši značku stále kupředu. Spolupráci bych určitě doporučil, zejména menším firmám, které hledají malou flexibilní agenturu, která si nehraje na velké provize, nevytváří složité strategie do šuplíku, ale od prvního týdne se vrhne na projekt a šlape do něj, i když by třeba klientovi docházel dech. Navíc dokáže fungovat samostatně i ve velmi úzké spolupráci s klientem.”

— Martin Petrovický, CEO & Co-Founder Virtuplexu

Chcete o sobě dát vědět
jako virtuplex?

Copyright 2016-2024 InsightCom.