hackathon
hack the crisis

Povedlo se nám

Na sociálních sítích se nám podařilo za velmi krátkou dobu razantně zvýšit povědomí o projektu. Za posledních 8 dní kampaně vidělo reklamní příspěvky 46 512 jedinečných uživatelů. I přes malý rozpočet, který činil 4 177 Kč, jsme vytvořili několik variant reklam, které jsme optimalizovali tak, abychom byly, co nejefektivnější.

Ačkoliv, běžela reklama na Facebooku pouze 5 dní, zobrazila se 9 791 krát. V posledním týdnu kampaně přišlo navíc díky naší práci na web 845 návštěvníků.

Pomáhali jsme bojovat s koronavirem

Virtuální hackathon Hack the Crisis vyhlásila na začátku dubna agentura CzechInvest ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu za účelem urychlení realizace vybraných projektů z oblasti zdravotnictví, společnosti a ekonomiky reflektujících priority naší země v boji proti pandemii koronaviru. 

Hackathon propojil stát, firmy, odborníky i mentory. Díky unikátní spolupráci veřejné, soukromé a akademické sféry pomohl 108 projektům. Mezi ty nejlepší rozdělil bezmála 10 milionů Kč.

HACKATHON V ČÍSLECH

205

přihlášených
projektů

50

partnerů ze soukromého a veřejného sektoru

130

mentorů z různých oblastí

41

výstupů v médiích

Chcete o sobě dát vědět
jako hackathon
hack the crisis?

Copyright 2016-2020 InsightCom.